ännu en grå fredag!

Vilken tur att jag inte är en människa som deppar ihop pga vädret!
Jag ser positivt på det mesta i livet även om man haft hur många motgångar som helst genom åren.
Men motgångar är till för att gå emot, eller?
Har fått ut tummen o tagit mig till den urtråkiga tvättstugan....får se hur många tvättar det blir innan jag tröttnar...stön..

Petra skall hämta mig sen för hon skall köra mig till MAXI för att hämta våra paket från 6-partyt...yääh, det skall bli kul!


Har satt in en bild här, får se om den kommer med..
Dom hade godistrosor man kunde köpa på partyt men ärligt...dom var väl lite väl tunga?????
Dom ovanför här var mycket läckrare, eller va tycker ni som var med på partyt?? Såna skulle dom sälja istället.

Nu kom kära sonen hem, genomsvettig för dom har alltid skogsutflykter på fredagar så dom är ganska varma när dom kommer hem.
Skriver nog mer ikväll för nu står det still i huvudet...
kram o hej, din leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0