Idag drar vi

till centrum igen för att leta mer julklappar.
Har inte så mycket pengar kvar denna månaden för att köpa julklappar men bättre att köpa lite nu och resten framme vid jul. Skall ju till Ullared då och shoppa loss. Har inte varit där på många år så det skall bli kul. Får bara hoppas att det inte blir en massa snö så det blir jobbigt att köra.
Igår köpte jag lite julklappar till mig själv, örhängen o en blingblingring. Är inte jättenöjd med ringen för den är en anings för stor och så blingar den välidgt mycket vilket jag inte är van vid. Skulle köpt en sån som jag köpte till Emelie istället, den var diskret, vacker o inte så blingig.
Jag och Emelie skall ner o kolla lite innan hennes jobb idag, skall leta efter något till Petra o då är det bra med lite smakråd. Maria vet jag redan vad jag skall leta efter så det blir inte så svårt, jo kanske att hitta det jag vill hitta till henne, men annars är det inte så svårt.
I år har jag massor med idéer om vad jag vill köpa till mina barn, förutom Joel då...han är ju alltid svår att köpa nåt till. Men jag skulle vilja köpa en lila skjorta till honom, det skulle han passa i. Sen finns det ju hundra spel som han vill ha, men det är inte så kul att ge i julklapp.
Häromdagen köpte Joel ett pussel (för Emelies pengar) som vi nu pusslar med så fort vi har tid över. Men bra att ha nåt att göra istället för datorn, både jag och Joel skulle kunna sitta hela dagen och surfa.
Nu skall jag iallafall surfa in på bingon, det är dragning där varje dag o jag måste kolla dagens lucka.
Sen skall jag tvätta fejs o väcka E så vi kan dra till centrum, efter det skall jag hem o städa o göra en köttfärspaj.
Ha´re...puss til mina barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0