lördag igen

och här sitter jag och gör inte ett enda nyttigt handtag...
Har hällt upp badvatten för att starta någonstans iallafall..men väntar på att sonen skall komma hem från sitt bad. Han har varit borta snart 3 timmar och det gör mig lite orolig. Ibland är han borta så länge, men oftast bara 2 timmar, han har väl hittat någon rolig kompis förstås. Men det är inte kul när han är borta så många timmar, man undrar ju om det hänt något!

Har kokat ris till han för han brukar vara ganska hungrig när han kommer därifrån så det var lika bra att vara förberedd denna gången. Sen ligger disken i blöt så den skall jag ta när jag kommer upp från mitt bad. Borde gå till tvättstugan också men jag har ingen lust att tvätta!!!

Men snart får jag gå till simhallen för att se vad han gör..
höres säkert senare ikväll..
Tjaabaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0