luciamorgon 1

jaha, så var det avklarat! Dom sötaste var naturligtvis dom små tomtenissarna i sina röda klänningar och dressar!
Har tyvärr inte lärt mig kameran ännu så sjutton vet hur korten blev. Stod där i mörkret och fumlade fram o tillbaka med knapparna och visste tillslut knappt vad jag gjorde...
Tur man har Emelie som är en hejare på såna där mackapärer! Jag lägger inte ner någon energi längre på att lära mig saker och ting när man har andra som kan göra det åt en...
Skillnad var det förr när barnen var små, då fick man klara allt själv vare sig man ville eller inte.
Är väl därför som vi sitter här utan taklampor och hyllor på väggarna, jag orkar inte bry mig att borra upp saker o ting. Fast när det gäller taklampor så orkar inte min kropp borra längre, tror inte den gjorde det förr heller när jag tänker efter. Man måste ha en bra muskelmassa för att orka stå med armarna på det sättet...

Behöver gå och handla, men jag har ingen lust! Behöver inte ha hem så mycket men nåt gott borde man ju ha, det är ju fredag (här är det fredag hela veckan oftast, fast inte så mycket godis, det är jag som äter chips jämt)
å chipsen är slut...

Nä, nu skall jag slänga skräp iallafall innan påsarna hittar vägen ut själv, vilket jag kan lova att dom INTE gör! Om jag så byggde en hel hög i hallen så skulle barnen kliva över dom eller undra när jag skulle bära ut dom...Konstigt..vem har sagt att det är MIN uppgift??
Mammarollen är tung att bära


Vet ni vad det här är???
Inte jag heller
men här kommer 1 till


Ingen annan än mina barn kommer att förstå vad jag menar...


Nu skall jag gå in på Facebook o kolla Ninnis sida, hon har visst skrivit där sa syrran igår. Hon hade det bra där borta iallafall och har visst hamnat på festbussen o det låter ju kul :-D

Ha en god dag alla som läser min blogg!



Kommentarer
Postat av: Maria

hahahaha

2008-12-12 @ 18:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0