måndag midda..

och jag sitter på jobbet o har tråkigt!
Skall snart städa lite här, men tog med datorn idag för jag orkar inte vifta med armarna hur mycket som helst här.
När jobbet är slut skall jag till min gamla kompis här i området och vi skall åka till Allum o shoppa loss lite. Jag har ju lite grejor kvar att handla..
men inte så mycket pengar kvar...väntar på nya och jag har fortfarande inte fått något besked om dom kommer på ons eller tors.

Den dagen jag hängde upp mina nya gardiner förresten, jag glömde berätta att ur gardinerna trillar det en död gräshoppa!!
Det ni..det händer inte varje dag! Gardinerna var nya så den stackaren har väl krupit in där innan påsen slogs igen o så var livet slut för han/henne.. så kan det gå..

Det blir inget Ullared denna veckan som det var tänkt o det var ju tråkigt, men tur för plånboken så sett. Men jag hade sett fram emot att få åka dit o handla ihjäl mig


Näää. jag får väl göra lite nytta här, man vet ju aldrig när chefen tittar in...hmmm

ha en go måndag!



Kommentarer
Postat av: Maria

Vi kanske kan ta en ullared i januarie eller nått?

Det finns ju alltid massa man behöver =)



Kram

2008-12-16 @ 08:51:46
Postat av: mamma

ja det kanske vi kan göra om du orkar...men vi måste ha en fungerande bil också..hehe

puss o kram

2008-12-16 @ 13:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0