Nackspärr

är på väg...
Försöker motarbeta det med lugn och ro och ormsalva. Hoppas det inte blir värre än så här för jag skall jobba imorgon..
Var på rusta idag med grannen och köpte lite smått o gott.
Fick tag på sånt där granris med ljus i att ha på balkongräcket och det har jag satt upp nu så det lyser fint där ute.
Dom hade en rolig julskylt jag hade velat ha, det är en skorsten där man ser jultomtens fötter sticka upp, den hade passat här på tredje våningen.., men den köpte jag inte.
Köpte ett 5 pack med målardukar så nu skall här målas äntligen. Köpte oljefärg förra året som jag inte fått använt ännu men nu skall det bli av, har redan börjat måla faktiskt..
Köpte en julklapp till Emelie och en till Joel, men vad det är skriver jag inte här naturligtvis, vet ju aldrig när dom går in på min blogg och kollar..

Efter Rusta åkte vi till Willys o handlade lite. Jag skulle ha mjölk men dom hade bara 1 litare så det fick vara, får köpa det imorgon istället.
E o P har åkt till M och jag har bett E att köpa pizza eller nån annan snabbmiddag, får se vad vi får, jag hoppas ju på pizza mest förstås eftersom vi inte får det så ofta nu för tiden sen vi flyttade. Pizzan här nere är inte god alls och till Ibbes är det för långt så vi får mycket, mycket sällan pizza o mitt hjärta gråter bara för det...


Nu skall jag lägga disken i blöt så den blir lätt att diska sen, måste passa nacken hela tiden och nu skall jag inte skriva mer bara för det..
Ha en goer söndagskväll, kram o hej alla



Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du fick Ibbes goda pizza =)

Vi fick Frejas hihi



kram

2008-12-08 @ 08:56:07
Postat av: mamma till Maria

Japp, vi fick Ibbes o den var så god så god :-D

puss o kram

2008-12-08 @ 14:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0