onsdag kväll

Såå...nu har jag fått gardiner i både storarum och kök men jag är inte nöjd!
Gardinerna i köket missade jag att sy kanterna på, det upptäckte jag när jag sytt färdigt den första men då orkade jag inte sprätta upp allt för två kanter. Jag slänger väl gardinerna efter jul eller om jag orkar sprätta då istället..

Gardinerna i storarummet ser för j-vliga ut, passar bättre som dekoration i en blomsteraffär! Dom åker nog i soppåsen efter jul iallafall!

Fick fram lite julpynt också, men jag har en hel låda kvar och jag måste ta bort en massa för att kunna ställa alla mina tomtar någonstans. Och var ställer man allt som skall stoppas undan i en månad?? Får väl plocka ner dom i lådan till jultomtarna förstås..

Trodde mamma skulle ringa mig idag men det gjorde hon inte, istället ringde Maria och pratade bort en liten stund. Hon går där med magen i vädret och bara väntar och det gör vi också förresten naturligtvis.


Emelie kom hem med ett litet sött gosedjur hon vunnit på Liseberg idag, rosa var den o den var så himla ursöt alltså. Den ligger här i soffsängen nu..

Nu har jag inget mer att skriva om, jo det har snöat här idag...men det kom inte så mycket, tyvärr.
Imorgon skall jag till skolan för det är julmarknad där och Joel med klasskamrater har gjort prylar som dom skall sälja, får ta med stora plånboken


sov gott, vakna torrt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0