ont i örat

och lite ont i halsen på höger sida när jag sväljer...kul!!
Joel är hemma idag för han hade jätteont i halsen i morse och det var ju mindre kul när det var julmarknad i skolan idag, vi kunde ju inte gå för han mådde som värst då. Imorgon skall han vara med på lucian iallafall på morran, sen får vi se om han går hem igen. Han slutar ju tidigt på fredagar men man måste ju orka också...

Men vi måste gå upp halv 7 för dom skall ju naturligtvis vara i skolan tidigare...tur jag är trött, får hoppas att jag kan somna tidigt så jag orkar kolla i skolan med.

Har inte gjort något nyttigt idag förutom lite forskning då...men hittar inte så mycket som jag vill hitta nu när jag inte har Genline, längtar redan tills jag får beställa det igen..

nåväl, har inte mer att skriva om efter en dag inomhus..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0