trist

att vakna i mörkret, vill inte gå upp längre på mornarna. Är sååå trött varje morgon!!
Skulle tvättat nu på morran o först kom jag ihåg det o sen glömde jag av det. Å nu är det försent för jag måste gå till affären. Osten är slut som vanligt här... Får skaffa mig en ko o ha på gården här nere.
Kvinna söker bonde...HaHaHa
Fast jag skulle behövt en bonde i mitt liv!
Jag tycker om att så och skörda allt, tycker om djur o vill ha en stor go bondkatt.
Tänk en ko, hönor, katter o en hund o så jag o en gubbe som också tycker om lantlivet. VAR ÄR DU? Bonden i mitt liv??

Jag har ju växt upp på landet o det är svårt att bli en stadsmänniska då.
Tycker inte om att städa, skulle hellre ta kvasten o sopa rent o så var det bra sen efter det. Kan komma o gå som man vill.
Fast man kanske skulle tröttna på att ha det stökigt omkring sig...Det är ju ganska mysigt att ha det fint också utan dammråttor överallt..

Nä, nu måste jag gå innan kl blir alltför mycket o det blir fullt av folk i affären.
Tänkte smita in på Ur o Penn som hade många roliga ringar som var himla billigt.
Have a nice grey day! ;-)
i oktober

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0