utmaning igen..

utmaning...

hittad hos Maria

Tre saker jag gör när jag vaknar:
gnyr över att jag måste gå upp
röker
tar ett glad cola

Tre saker jag måste ha under dagen:
tyst o lugn framför datorn
den för-b cigaretten
frisk luft

Tre av mina personlighetsdrag:
glad för det mesta
kort stubin
blir dock fort glad igen om någon råka tända stubinen

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
sitta vid datorn och forska om släkten
plocka svamp
slappa med ungarna

Tre saker jag är rädd för:
Att mina barn skall dö före mig
Att trilla ut genom fönstret när jag skall putsa dom, alltså putsar jag dom inte
Jag är inte rädd för att dö, men jag vill INTE dö...

Tre saker jag drömmer om:
Att få pengar så både jag och barnen med respektive klarar oss resten av livet
Att få ett hus i Stenungsund eller kanske Orsa
Att få leva länge och lycklig i lugn och ro



Kommentarer
Postat av: Maria

haha bra att du bor på tredje våningen då!!!!

Får skicka Tobbe till dig. D va han som tog våran fönster när vi bodde där =)



Puss

2008-12-18 @ 08:57:45
Postat av: mamma

Min största ångest var just fönsterpusten när vi flyttade hit, men jag bestämde mig för att leja bort det om jag inte skulle klara det. Köket går an för det är 3:dje vån, men storarummet är 4:de..!!

Men vi tar det till våren, snart kommer kylan säkerligen så då slipper man sånt jobb, hehe.. Och nu är det så mörkt så man behöver inte tänka på hur dom ser ut..

puss och tack för besöket idag!

2008-12-18 @ 13:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0