Utmaning

Har blivit utmanad av min dotter Maria

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddelade de utmanade på deras bloggar.



8 favoritprogram:
1. CSI (NY, Miami o allt vad dom heter)
2. Greys anatomi
3. Efterlyst
4 Desperate Housewifes
5. The Bill
6. Roomservice
7. Coops
8. Du är vad du äter


8 saker jag gjorde igår:
1. Tvättade 5 maskiner med tvätt
2. Stekte lax till Joel som han inte tyckte om
3. Gick promenad med grannen för att köpa cocacola
4. Slängde skräp i källsorteringen
5. Träffade min mamma mycket snabbt
6. Fixade ett halsband som var ihoptrasslat
7. Tog fram julgardiner o juldukar
8. Spelade bingo på nätet


8 saker jag ser fram emot:
1. Mitt nya lilla barnbarn
2. Snö på julafton
3. Att få träffa mina barnbarn (och barn naturligtvis) på julafton
4. Att få ge julklappar
5. Våren
6. Sommaren
7. Svamparna på hösten
8. Att få flytta till Stenungsund



8 saker på min önskelista:
1. Brödrost (den gamla gör kortslutning i lägenheten!)
2. Hus eller lägenhet i Stenungsund
3. Semester i Orsa
4. Bil
5. Någon som kan laga bilen när den går sönder
6. Tvättmaskin
7. Pengar i oändlighet
8. En kock


I min tur utmanar jag ingen eftersom jag inte känner så många som bloggar.

 


Kommentarer
Postat av: Maria

man har blivit utmanad till att göra något. Oftast att svara på en massa frågor. Men det e juh inget man behöver göra...



PUSS

2008-12-07 @ 14:35:55
Postat av: veronica

stenungsund är en bra plats att bo på...välkommen!!

2008-12-07 @ 22:30:11
URL: http://virresdagbok.blogg.se/
Postat av: petra

älskar dig mamma

2008-12-10 @ 00:30:13
URL: http://petralundstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0