Dagens

blogg...
Jaha, nu har man startat en ny blogg igen, får se om jag stannar här. Dom andra har varit lite tråkiga bloggar så jag hoppas jag skall bli nöjd med denna.
Idag är det fredag o dagen är grå.. En riktig slappardag och det lär väl inte bli så mycket gjort här hemma. Har iallafall fått tvättat det viktigaste så nu behöver man inte tänka på det mer denna veckan, tack gode Gud för det! Finns inget som är så tråkigt som att slita o släpa tvätten till tvättstugen varje vecka. Jag HATAR det!

Kom på att jag inte ätit frukost heller, har inte haft tid ännu med såna ovesäntliga saker (är det rättstavat??)
Men snart kommer min son hem från skolan o då måste vi få nåt i magen.

Ettersom jag är hungrig så lägger jag in en bild på min goa smörgåstårta jag gjorde när jag fyllde 50 år förra veckan!
tjing i klaveret så länge!gjorde den när jag fyllde 50 för en vecka sen o den gick åt som smör i solen

Kommentarer
Postat av: petra

Välkommer mamma älskar dig

2008-11-28 @ 22:21:03
URL: http://petralundstedt.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack gumman! Älskar dig också!

2008-12-03 @ 08:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0