lördag igen

Jaha, en lika grå lördag som fredag...
Måste iväg och handla mjölk nu på morran för dotra mi drack upp det sista igår och vi har haft en nattgäst till Joel här, så jag förmodar att det behövs mjölk till två killar..
Har inte bestämt mig för vilken affär jag skall gå till bara, har ju 3 att välja på, eller 4 om man räknar med Willys. Biir nog våran servicebutik iallafall känns det som, den är klart närmast!

Idag får det bli hemmapyssel, fixa med blommorna, dammsuga, diska och annat nyttigt. Joel har massa läxa så det blir nog lugnt o fint här idag. Skall jobba 2 dgr nästa vecka istället för 1 så jag får väl göra så mycket som möjligt här hemma denna helgen så jag kan slappa under veckan istället.
Har spelat lite bingo nu på morran, vann 56 kr o dom spelade jag upp snabbt igen förstås. Jackpotten är på över 47.000 o den vill man ju ha :-D

Varför finns det inga roliga smajlisar här? Svårt att förmedla sina känslor med bara ord, jag är ju ingen författare som fixar sånt hur lätt som helst...

Nu skall jag snart väcka dottern o så får jag väl dra en borste genom håret o ge mig ut i det grå för att köpa mjölk.
Måste fixa en julklapp för sonen också som han skall ha till skolan. Dom skall handla något för 20:- till på måndag.
HUR hittar man något för 20:- i dagens läge??? VAD får man för 20:- i dagens läge??
Jag har ingen aning om vad jag skall hitta på!!
Får väl bli en godispåse av nåt slag, men inte ens dom kostar väl 20:-?? Dom brukar ju ligga runt 30:-
Jaja, det löser sig.
Have a nice day! :-)
Underbara rosor jag fick av Emelie när jag fyllde 50.
Underbara rosor jag fick av Emelie när jag fyllde år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0