Annandag Påsk

och påsken är över för denna gången!
Igår var det dop för liten Ella i min gamla kyrka där jag bodde som barn. Nja, jag bodde ju inte i kyrkan...
Allt gick fint och jag tyckte prästen var en underbar kvinnlig präst med mycket glädje som hon lyckades sprida till oss församlade. Fram för mer kvinnliga präster som henne!!

Här kommer lite kort från gårdagen och jag vill passa på att tacka Maria för gårdagens dop

Ella med mamma och pappa

Ella och prästen Susanne



Ella är lite trött efter dagens prövningar, vatten i pannan och upphöjd till skyarna...
puss på dig Ella och Lycka till i framtiden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha viket kort på ella =)



tack för igår

puss

2009-04-13 @ 13:44:33
Postat av: mamma

Jag glömde ju skriva Tobbes namn när jag tackade för gårdagen..men jag menade naturligtvis han också :-)

2009-04-15 @ 15:26:49
URL: http://vonnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0