Min dotter

Petra tycker jag skall blogga mer :-)
Men det händer inte så mycket i mitt liv så jag kan blogga varje dag för vardagarna är ganska lika här.
Idag har jag däremot varit på Östhjälpen och köpt mig en skohylla för 20 kronor. Jag måste korta av den 2 cm men som tur är så har jag en svåger som har många verktyg och han kan nog hjälpa mig att korta den på några få sekunder.
Sen får Petra plats med några skor i hallen också när hon flyttar hit :-D
Tog med mig grannen på denna utflykten och vi åkte till blomsterlandet efteråt där vi köpte lite blommor till våra uteplatser. Köpte några fröpåsar också och lite näring så dom växer ordentligt.....

Hemma sen har jag grejat lite.disk, blommor och krukor. Ville gått en långpromenad med sonen fick ont i magen så det blev till att vara hemma. Men jag har ju balkongen som jag kan sitta på. Där somnade jag förresten förut i solens gass, vaknade av att jag snarkade..hehe.Det lär bli fler ggr i sommar som jag kommer att somna där, finns inget goare än att sova ute.

Imorgon har jag tänkt åka till äldsta dottern för jag behöver ha hjälp med en stång som skall kortas och det tänkte jag be svärsonen hjälpa mig med.

Snart är dagen till ända och jag säger over and out....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0