Julklapparna klara, nästan....

Har bara mormor och Emelie kvar, sen är jag klar och det gick minsann snabbt i år.
Rassla in i affärer o ut igen o iväg till nästa, sen var man klar, himla gott!!
Fick till o med handlat presenter till både Ellas o Leas födelsedag. Ja Ellas är jag ju tvungen till eftersom hon fyller 1 år på söndag lilla snutteluttan.

Emelie vet jag nog vad jag skall köpa till, måste bara åka till en annan affär så det får bli på tisdag.
Mormor skall jag köpa en blomma till o några lotter och det gör jag dagen före julafton för annars vissnar blomman här hemma hos mig i värmen.



Tänkte först gjort det lätt för mig o köpt blomma o lotter till alla, men det är inte lika kul. Alltid kul att öppna någon present, det tycker jag ju själv också.

Nu skall är ätas frukost o surfa lite på nätet, sen är det dags att få fram julstämningen inomhus, här ser ut som kriget...

Skön lördag till alla, puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0