lördag

Idag har jag äntligen tagit tag i det som skulle göras i klädkammaren!
Så nu sitter jag istället med säckar med kläder som skall kastas eller ges bort, annat skräp som inte används och lite som skall ner i källaren. Men ordning har jag fått!!
Fast den här lilla klädkammaren är ett hån mot mänskligheten! Vete sjutton om jag sett sån liten klädkammare förut. Tyckte min förra var liten men den här är bara hälften..!!
Nu är jag himla trött iallafall och skall gå ut och slänga en hög med skräp och gamla lådor som jag sparat och sen måste jag göra mat för det kurrar bra i magen när man jobbat hårt


Igår var vi och grattade lilla Lea som fyller 4 år imorgon. Men hon skall ha barnkalas då så vi grattade henne igår istället för hela familjen kommer nog att vara ganska trötta efter det kalaset, hehe.

Funderar på att åka och tanka bilen redan idag, men har inte bestämt vad jag orkar göra mer idag. Hade tänkt gå ut med sonen och ta en promenad med de nya stavarna, men ärligt...jag är ganska trött i hela kroppen efter den här klädkammar-ruschen...
Nej, dags o ta tag i det sista, sen blir det nog sofffsängen o ingen nytta mer idag.

puss o kram hela dan..



Kommentarer
Postat av: petra

vad du är duktig.. synd att ja inte ärvde det av dig=) ja e lat som fan just nu love you puss

2009-02-09 @ 21:36:51
URL: http://petralundstedt.blogg.se/
Postat av: mamma

oroa dig inte...det kommer senare i livet :-D

Du har dessutom fullt upp med att jobba häcken av dig så du skall inte kräva så mycket av dig själv i hemmet, eller så får du skaffa dig ett kontorsjobb o låta rumpan växa ;-)

love u too gumman pusspuss

2009-02-09 @ 22:18:22
URL: http://vonnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0