månda morron...

klockan är 8.40 å allt är lugnt :-)
Skall strax ge mig av till dottern för att köra henne till läkaren med lillpluttan,hoppas verkligen hon få ta bort skenan idag så hon kan få sprattla som en liten bebis skall göra.
Tänk alla barn som inte kan sprattla på grund av andra orsaker...stackars dom, men dom har förhoppningsvis inte dom reflexerna, men när dom blir stora så måste dom ju ändå få dom tankarna.

Medans hon är hos läkaren så åker nog jag till Willys en sväng och handlar lite bröd. Skall lämna tillbaka dvd-filmer jag lånade igår också. Sen blir det rejset hem för att springa fram o tillbaka till roliga tvättstugan igen.

Är ledig imorgon också, hallelulja, underbart!!
Rycker på invanda rutiner nu och det känns himla gott.
Skall till tandläkaren med sonen på onsdag och det tycker ju inte han är så kul naturligtvis, men nu är de det sista hålet som skall lagas och sen är han klar. Sen är det upp till han hur ofta han vill gå dit...laga eller inte laga hål alltså.

Nej, nu får jag hasta vidare och klä på kroppen lite kläder, fast jag hade gärna behållt morgonrocken på, den är tjock o varm o det behövs sådana kläder ute idag minsann.
6 minus sa Em att det var nu när hon kom hem på morgonkvisten....fyyyyyyyyyyyyyyyyyy, vi vill ha VVVÅÅÅRRR nu

puss o kram hela dan, har inte tid att sitta här o slappa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0