tuesday

midda o allt är trist...
Sitter på jobbet och det är sportlov vilket innebär att det inte är så mycket att göra.
Vet inte ens vad jag skall blogga om....
godis eller videofiilm....

Godis äter vi för ofta
Videofilm ser vi för lite

Men idag har jag med 2 filmer hem till sonen och 2 till mig så är eftermiddagen räddad några timmar!
Skall jobba imorgon också, pust stön o stånk..

roligare kan man ju ha..

På torsdag skall jag först köra en kompis till sjukan och efter det åker jag till min mamma för att kolla på deras dators internetuppkoppling, dom får den inte till att fungera.
Får se om jag kan lösa det för dom, vet att dom har problem ibland och att det beror på dom själva, men den här gången beror det nog på något annat.

jaja..nu måste jag gå och flytta bilen annars får jag böter.
puss o kram hela dan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0