utmaning

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD.
Regler svara på alla frågor.

Hur lång är du?   172 cm
Vad vill du bli när du blir stor?   vill inte bli större
Vad pluggar du?  letar gamla döda släktingar
Har du långt hår?   mellanlångt
Vilken färg har ditt hår?  rödbrun
Sminkar du dig?   nej
Har du haft sex den senaste månaden?  nej :-(
Vad har du för färg på dina underkläder?   olika varje dag faktiskt
Har du kysst nån idag?  nej, kör inte med pedofilstilen

Bor dina föräldrar ihop?
nej
Vem e bäst, mamma eller pappa? mamma på sitt sätt och pappa på sitt sätt
Hur många syskon har du? en bror och en syster
Vad e det senstae du sa till din mamma? hej då
Hur många ställen har du bott på? ställen, öööhh, Guldheden, Kungälv, Kortedala,  Högsbo, Landvetter, Partille, Landvetter, Orsa, Ullared, Frillesås, Partille. Inte illa pinkat under 50 år..
Vem i din familj stör du dig mest på? Joel eftersom han är minst, Emelie sover mest o stör inte så mycket ;-)
Vilken familjemedlem e snällast?  Borde vara jag men så är det nog inte HAHAHA
När hittade på senast på något med ett syskon?   Förra året åkte jag och syrran och titade på gravar i Lilla Edet (HAHAHA, sååå kul har vi...)

När var du senast med en kompis?  grannen följde med mig till simhallen i förrgår för att hämta Joel
Vem sov du senast hos av dina kompisar? hmm, det var väldigt längesen
Har du kysst nån kompis? ja men det var ju hundra år sen och är glömt
Har du varit tillsammans med nån kompis?  ja, men det visade sig inte fungera naturligtvis, kompisar är kompisar.
Vem har du varit kompis med längst?  Gunilla
Vem känner dig bäst? jag själv
Skulle du kunna säja att du hatade hans/hennes tröja? kan man hata en tröja???????
Känner du dig tvingad att umgås med dina kompisar? nej

VÅGAR DU:
Skrika åt dina föräldrar?
ja det skulle jag nog, men det får krävas mycket til det. och idag skulle jag inte göra det.
Klä dig anorlunda? nja, jag klär mig efter humör och det kan väl bli lite si eller så mellan varven.
vara dig själv? ja
visa dig i bikini? ja, vem bryr sig om en guppig mage?
fisa inför din pojk/flickvän? ooh ja här fis det på hög nivå!!!
Pierca dig?  har redan hål i öronen men det får nog räcka
Ha sex offentligt?  nej det är väl dumt, räcker med grannens stön...
Vara omogen?  japp =)
Äta småkryp? nej fy bubblan

När tuggade du tuggumi senast? nån vecka sen
När var du på semester senast?
förrförra sommaren i Orsa med dottern o svärsonen
Viklen färg har din tandborste? rosa-vit...haha
Är ditt hår tråkigt?
ja ibland
Vem såg dig naken senast? jag själv, ingen annan vill se mig här hemma HE HE HE
Hur ofta duschar du?  inte varje dag för så hår t jpbbar jag inte nu för tiden.
När skall du gå å lägga dig ikväll? blir alltid nån gång mellan 02-04

Kommentarer
Postat av: Maria

shit vad sent du lägger dig =)

2009-02-19 @ 11:38:41
URL: http://minajagochlea.blogg.se/
Postat av: mamma

hehehe...datorn hägrar mitt i natten när den är absolut ledig ;-)

2009-02-19 @ 14:54:29
URL: http://vonnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0