Ny vecka..

och ännu ingen bil i sikte, nedrans Volvo som drar in på sitt folk.
Hörde härom dagen en som väntat i flera månader på sin bil och det låter ju inte hoppfullt alls.
Men sälja bilar vill dom...grr
Nu har jag iallafall kommit hem från jobbet och det var ju lika tråkigt som vanligt. Kom iallafall två personer som snackade lite o fördrev tiden för mig..
Sonen har precis kommit hem också o vill ha dator och mat.! Så det får väl bli det och så slänger jag mig på soffsängen och gör inte ett smack till efter det, bara zappa kanaler utan kontroll, vilket innebär att jag måste resa mig upp o byta kanal. Får väl försöka hålla mig till en o samma kanal så kan jag sova lite mellan dom tråkiga filmerna, haha

På jobbet kom det in en idag och frågade var jag hade köpt min lilla söta mp3 spelare o jag sa att det hade jag ingen aning om eftersom jag fått den när jag fyllde år..nää, sa hon då,  jag har sett den på en annan och frågade henne vad hon köpt den, men hon svarade likadant att hon fått den i present hon med. Stackars tjej...hoppas hon får en i present hon med


Ha det gott...puss o kram, nu väntar soffsängen


Kommentarer
Postat av: Maria

Den finns på Onoff eller netonnet, kan du säja nästa gång hon kommer in =)

2009-01-20 @ 15:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0