snart..

får jag min bil, det skall bli så himla gott! Jag bara väntar nu o sen väntar allt som jag skall göra...
Annars händer det inte så mycket här, har inte gjort mycket nytta idag. Handlade i morse så har jag diskat. Gjorde våfflor med mitt nya våffeljärn jag fick i julklapp av Petra o Danne. Åt 3 stycken o sen var jag proppmätt, hade en till men den slängde jag, det gick bara inte att trycka ner 1 till..



Här kommer jag i min nya bil...den enda bil-bilden som fanns tyvärr, trodde jag skulle hitta någon sportig bil-bild, men det fanns det inte. Så ni får hålla till godo med den här, min är iallafall röd.

nu har jag inte så mycket mer att skriva om...

Igår var det världen goaste väder ute, rena våren var det i luften och jag kände för en långpromenad och det blev det ju om man räknar alla gånger jag gick fram o tillbaka till tvättstugan...
Jag fick iallafall plockat undan lite på balkongen som jag inte gjort förut pga kyla o lite snö mellan varven. Gott å fixa till ite där mellan varven. Dags att börja fundera lite på hur jag vill ha det där ute nu till våren o sommaren. Jag vill ha tag på några piedelstaler att ha mina pelargoner på, skall se om jag kan hitta några på Östhjälpen, annars får jag väl gå ut i skogen o leta efter några gamla stubbar o göra iordning. Skall köpa lite mer hängkrukor också att ha inomhus i fönstren, men jag tycker dom är så förbannat dyra! Får väl virka några...


Nä, nu har jag nog inget mer att pladdra om..

så jag kryper nog ner i bingen o glor lite på tv eller spelar några spel på datorn..

och kram, hela dan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0