städning hela dagen..

om jag orkar vill säga!
Men här är så dammigt överallt så det får bli stora dammsugaren högt o lågt.
Jaha, nu drar dottern till USA igen. Blir skönt för henne med lite semester, hon har jobbat hårt i nästan ett år nu och behöver det här. Blir tomt här förstås, men det får man ju leva med...
Var hos Maria igår och hälsade på, fick pussat lite på Ella men inget direkt på Lea, hon är lite svår att få pussa nu för tiden :-D Man får knycla pussar i förbifarten när det gäller henne, hehe.
Nä, jag får väl sätta fart här så det händer nåt....


Ha en go dag alla o ta på vantar o mössor om ni skall ut...va lite kallt om öronen när jag gick till affären ute. Men härligt med solsken.
Nu åker mp3 hörlurarna in o fram med sugen..
tjing!
(ett kort på mig o trasan :-D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0