ännu en måndag

men jag är ju ledig så jag uppskattar måndagar nu för tiden.
Tvättar som vanligt men inte så mycket för jag gjorde det förra veckan. Vädret är gott ute också så jag slipper springa fram o tillbaka i regn. Blir nog en promenad senare också med stavarna, känner att jag måste röra mer på mig för chipsmagen börjar göra sig gällande..
Em sover fortfarande men henne skall jag väcka när jag tvättat klart har jag tänkt om hon inte hunnit vakna innan dess.

Annars blir nog dagen som alla andra dagar misstänker jag...
Skall sluta med colan nu för jag mår skit i kroppen, sockret stiger mig åt huvudet o jag mår verkligen illa hela dagarna. Sen är det ciggens tur men jag vill sola lite till så jag kan sätta på klisterlapparna sen, kan inte sola med dom på o få stora ringar över hela kroppen.

Time to go to the tvättstuga..
puss o kram hela dan

Kommentarer
Postat av: petra

nä nu får du allt ta och blogga lite mera mamma=)

2009-04-04 @ 16:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0