tisdag o jag e trött....

Idag var det inte roligt att komma till jobbet! Det såg ut som f-n för ingen har städat golven sen förra veckan! Kan ju inte begära så mycket av chefen som blivit misshandlad, han har ju värk, men den andra som jobbar kunde ju gjort något igår tycker man.... Skolan var visst ledig också så det kan inte ha funnits så mycket att göra...
Det tog mig nästan 2 timmar att sopa och tvätta av golven och sen var jag helt slut. Ryggen värker nu och jag som har så mycket att göra här hemma innan dottern kommer hem på fredag. Vill ju att här skall vara fint också när hon kommer till ett hem hon inte vill vara i...Lät väl lite dumt det där, men hon är naturligtvis hellre i LA än i P-e :-D
Nu skall jag fortsätta vila tills det är dags att gå o lägga sig..
byeeeeeeeeeeeeee


Kommentarer
Postat av: agnes

Sv: Tack så mycket :)

2009-03-17 @ 18:36:25
URL: http://agnesmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0