Vårkänslorna sprudlar idag

Alltså....idag har det verkligen varit vår här på västkusten. Helt enkelt underbart!
Började röja lite balkongen och fick syn på att i min kruka där jag gömt krokuslökar, där hade det börjat sticka ut gröna "saker" ur lufthålen jag gjort.
Hade ju inte tänkt plocka fram den än riktigt, men när jag öppnar den för att se hur det ser ut där inne så blir jag mycket förvånad och här ser ni varför...:
vårens lökar är här

Tog ett kort till för att visa hur långt gräslöken kommit också...
på G

Ankan i hörnet visade på 15 värmegrader i skuggan...så nog har vi haft vår idag!!

I LIKE!!

Har tvättat mattor och Em´s täcken plus lite kläder också så jag har fått mycke härlig vårluft i lungorna idag.
Satt sen på balkongen flera ggr och bara njöt (så nu är jag snart solbränd, HAHA ;-) )

Imorgon skall jag och största dottern till IKEA och röja runt en stund. Innan det skall jag åka till affären och handla hem lite inför fredagen då Em kommer hem.
På eftermiddagen skall jag och sonen åka till Stadium för att köpa simfötter till han, sen är väl pengarna slut....

Ha en go vårkväll
puss o kram hela dan

Kommentarer
Postat av: spiderchick

ååå så vårigt det ser ut!

2009-03-22 @ 18:08:05
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0