Havet i Getskär

Här var vi idag, jag och Joel.
När vi kom så var det ebb och det stank gamla räkor

Det var inte långt ifrån att vi vände och åkte någon annanstans istället...blääk
Men vi gick längre bort och där var det mer vatten och inte så mycket gammal halvdöd tång vilket
gjorde att det luktade ingenting där.

Så vi packade upp våran filt, tog fram bullar och mp 3 spelaren och slog ner våra kroppar för att sola.
Jag tyckte nog att det var lite kallt så det tog en stund innan jag tog av mig skjortan o la mig ner, men
jag låg inte så länge för filten jag tagit med var ett mycket tunnt överkast så det var alldeles för hårt att
ligga på berget som vi gjorde.
Vi tröttnade ganska snart och jag blev nödig nr 1 så vi bestämde oss för att dra vidare o leta upp en toa.

Att leta efter en toa är inte det lättaste och det slutade med att jag fick köra in på en sidoväg och hittade
där tillslut en gammal busskur som jag smög bakom. Tror inte jag varit den enda som gjort nr 1 där, där
låg en massa ölburkar o annan bråte. Men jag fick lite bråttom iallafall för jag såg en hel del myror...

Här är en bit av Getskär..



och här ser vi att våren kommit dit också



Alltid kul att se hur maskrosor kan växa var som helst....

Efter toaturen åkte vi till Jörlanda kyrkogård för jag ville se om jag kunde hitta några släktingar där
och jag hittade iallafall 1 som är på Regina-sidan.
Ja efter detta ville Joel hem för han ville spela fotboll o inte springa på kyrkogårdar


Väl hemma slappade jag, sov en stund o tog en promenad innan jag gjorde mat.
Å nu är det mitt i natten...
Sov gott alla där ute i vida världen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0