måndag 11 maj o solen skiner (gött mos)

Idag var Maria o barnen här o hälsade på så jag tänkte lägga in lite färska foton och förhoppningsvis en film på Ella också, men jag vet inte om det funkar. Hon var så mysig iallafall när Lea fick henne att skratta från magen när Lea slog på ett tallriksunderlägg...somliga har liten humor :-D

Hejhej säger Ella





Ella i vändningen........




så här glad kan jag vara minsann


Filmen gick inte att ladda ner tyvärr...mycket synd, men inget att göra nåt åt.

Syrran ville också vara med på kort så här kommer några..


älskar att pussa lillasyrran...


visst har vi det mysigt??


och här är deras mor..... :-)


Ha en go kväll, nu skall jag slappa framför tv:n tills jag somar.
puss o kram hela dan

Kommentarer
Postat av: Maria

ååh vilka mysiga kort...

kram kram

2009-05-11 @ 20:32:00
URL: http://minajagochlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0